Wie zijn we?

De Off Road Training School staat voor:

• Uitgebreid cursusaanbod op verschillende niveaus
  • Ervaren professionele instructeurs
  • Merk onafhankelijke 4x4 school

Onze cursussen richten zich zowel naar de recreatieve als de professionele gebruiker, dit voor het rijden van een roadbook, een reis, expeditie of controle van pijpleidingen.

Als school is het u aanleren van de vereiste juiste rijtechnieken en de hierdoor te verkrijgen goede reflexen uiteraard één van onze basisdoelstellingen. Het leren kennen van uw 4x4 en persoonlijke limieten is minstens zo belangrijk. Deze kennis en aangeleerde technieken bieden u dan de mogelijkheid om met vertrouwen, op het door u bereikte niveau, technisch moeilijke parcours op een verantwoorde manier het hoofd te bieden.

Om u dit te kunnen aanbieden werken wij met enthousiaste professionele instructeurs op verschillende terreinen. Elke instructeur werkt met een drietal cursisten met hun 4x4’s op de cursus.

Bekijk hier onze terreinen

CONTACTEER ONS